filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I made a online order for a pair of boots on 9/18/17 and was told they were in stock and would ship in 3 days. I then track the order and it wont be sent for 10 days not 3. Then I get a email that they are on back order and wont ship until 10/9/17. I now i get another...
Read more
1.0
I didn't like
  • Online ordering if item not available
  • Refund to cancel order
  • Customer service
#1113736
Reply to reviews
I have Went to Dicks in Florence Al.several several times over past 10 years,,,there's 4 things you can count on,#1,dust settled on all merchandise especially fishing tackle boxes,reels,hats,caps,Etc.Etc. now they have added on a "Field and Stream" department,like it...
Read more
1.0
#1099067
Reply to reviews
Awful! They screwed up my online order and it took me over an hour on the phone to get it strait. Then my products came at all different days over the course of weeks. I recieved a piece at a time drop shipped from all over the country. Then for some reason i ordered a...
Read more
1.4
#1097880
Reply to reviews

Dicks Sporting Goods - Price adjustments

Dicks Sporting Goods
#1112455
3.0
Details
I made a purchase at store 3 days later all three items go on sale, took my receipt back to store , I was told i had to bring in all my stuff for the return for price adjustments, now i have to carry in the heavy trre stand, crossbow back into store for price adjustments, thanks *** s goods
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Dicks Sporting Goods - I work there

Dicks Sporting Goods
#1043428
1.2
Details
I work for D I C K's "corporate" customer service. So sorry for your troubles, but every last review on here is spot on. My advise is to never buy anything from them. I feel so sorry for all of the customers who call in. Most of the people who work there really want to help you, but with the set up that D I C K's has, it's nearly impossible. I have never worked for such a flawed company
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Dicks Sporting Goods - Cancelled order no gift card credit

Dicks Sporting Goods
#1039960
1.0
Details
Cancelled my online order because they really didn't gave it in stock !uh?. Did not credit my gift card. Been waiting 21 days for replacement ! Custoner service is clueless
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Dicks Sporting Goods Shipping Service Review

Dicks Sporting Goods
#994146
2.2
Details
Ordered an item..needed it extremely urgent..order was cancelled because of stocking issue..it will take 10 days to recover money on my card..now im walking because my motorcycle is on the roadside...thanks to the dicking from dicks..also..they failed to notify me of cancellation..i found out after 7 *** days..im ***..make that ***!!
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
I thought I would save a 20-minute drive to the Bass Pro Shop and order a Stick It Anchor p9n from Dicks online, after all, they offered free shipping. Ordered on 7/30 5 day ground shipping, notified on 8/7 that it is delayed, 8/8 it is shipped, 8/10 no tracking...
Read more
#1088051
Reply to reviews
I agree. Don't order from D*ck's unless you want to experience the worst shopping mishaps you have in your entire life. This fly-by-night company sent me a pair of USED shoes! Their excuse? The shoes were on clearance! Since when does clearance=used? I paid $85 dollars...
Read more
1.2
Product
I didn't like
  • Return policy
  • Customer service refunds
  • Lack of product knowledge
#1086817
Reply to reviews
About 8 weeks ago I went to ***'s in Davenport, Florida. They had a Cobra driver on sale for $175.00 on sale from original price $350.00. Used the club (2) times and spoke with a Golf Pro and he advised me the club head was to heavy so I went back to ***'s to trade it...
Read more
1.3
I didn't like
  • Trade in value and lack of advertised products
#1081526
Reply to reviews
I stand in line for over minutes sometimes with just one customer ahead of me. It takes the cashier forever to punch in the rewards and process transactions. Many times I have noticed that the price tags do not reflect sales prices. There is always a long way to be...
Read more
#1078189
Reply to reviews
I ordered on line and paid EXPRESS delivery for $250.00 + worth of Golf Products for a golf outing! Realizing it was tight I checked the status and all items were in stock. I paid for EXPRESS delivery and was guaranteed that all items were in stock and would be...
Read more
Anonymous
Anonymous

You weren't "guaranteed" jack. It's called an "Estimated Delivery Date". Look up the difference of the two words in the dictionary.

1.0
I didn't like
  • Paying for express delivery and not getting it
  • Misleading coupons and promo codes
#1075668
Reply to reviews
Dicks Sporting Goods - New Shoes  or NOT  New Shoes
I placed my first online order with Dicks on 7/11/17 for a pair of Nike running shoes for a birthday gift for a friend. I received the shoes on 7/14/17 , I opened the box on the front steps where it was left by UPS. I don't really have any words other that Total...
Read more
Anonymous
Anonymous

If your money was refunded, how is that a loss?

2.3
I didn't like
  • Lack of customer service
#1075385
Reply to reviews

Contact Dicks Sporting Goods

Mailing Address:
Dicks Sporting Goods Inc Headquarters
300 Industry Dr., RIDC Pk. W
Pittsburgh, PA 15275
Phone:
(877) 846-9997
More
I tried to cancel an order for a weightlifting power rack less than 48 hours after placing it on line. The order had not yet shipped, as confirmed by call center agent who answered my call, therefore, I expected to be able to cancel. I was told they "couldn't...
Read more
#1073179
Reply to reviews